Εργαστήρια Δεξιοτήτων σχ. Ετ. 2024-2025
Οι Θεματικές Ενότητες θα είναι οι παρακάτω και θα υλοποιηθούν ως εξής:
1η Θεματική Ενότητα (ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ – ΕΥ ΖΗΝ) με έναρξη το 1ο δεκαήμερο Οκτωβρίου μέχρι τέλος Νοεμβρίου – αρχές 1ου δεκαήμερου Δεκεμβρίου (7 εργαστήρια) με περιεχόμενο θεματολογίας ως εξής:
Α΄ Τάξη
Θεματολογία: Οδική Ασφάλεια
Τίτλος προγράμματος: «Οδική ασφάλεια παντού και πάντα».
Β΄ Τάξη
Θεματολογία: Ψυχική Υγεία
Τίτλος προγράμματος: «Το τραγούδι της χαράς».
Γ΄ Τάξη
Υποθεματικός άξονας: Γνωρίζω το σώμα μου – Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση
ΤΙΤΛΟΣ: «Κόκκινα παπούτσια».
Δ΄ Τάξη
Υποθεματικός άξονας: Υγεία: Διατροφή, Αυτομέριμνα, Οδική Ασφάλεια
Τίτλος :«Του δρόμου το ασφαλές».
Ε΄ Τάξη
Υποθεματική: Ψυχική και Συναισθηματική Υγεία
Τίτλος: «Τα γράμματα του Σεβασμού».
ΣΤ΄ Τάξη
Υποθεματικός άξονας: Γνωρίζω το σώμα μου -Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση
Τίτλος εργαστηρίων: «Το σώμα μου είναι δικό μου! Το αγαπώ και το σέβομαι».
2η Θεματική Ενότητα (ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ) με έναρξη την 10 δεκαήμερο Δεκεμβρίου μέχρι τέλος Ιανουαρίου – αρχές 1ου δεκαήμερου Φεβρουαρίου (7 εργαστήρια) με περιεχόμενο θεματολογίας ως εξής:
Α΄ Τάξη
Υποθεματική: Οικολογία- Παγκόσμια και τοπική κληρονομιά
Τίτλος: «Νιρέττα η Καρέττα».
Β΄ Τάξη
Θεματολογία: Κλιματική αλλαγή- Φυσικές καταστροφές- Πολιτική προστασία
Τίτλος προγράμματος: «Σεισμός- Και τώρα τι κάνω;»
Γ΄ Τάξη
Υποθεματική: Παγκόσμια και τοπική πολιτιστική κληρονομιά
Τίτλος : «Για το δάσος, μαθαίνω, δρω και δημιουργώ».
Δ΄ Τάξη
Υποθεματική: Οικολογική συνείδηση-Παγκόσμια και Τοπική φυσική κληρονομιά
Τίτλος : «Για το δάσος, μαθαίνω, δρω και δημιουργώ»
Ε΄ τάξης
Υποθεματική: Κλιματική αλλαγή, Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία.
Τίτλος: «Αναλαμβάνουμε δράση για το κλίμα που αλλάζει».
ΣΤ΄ Τάξη
Υποθεματικός άξονας: άξονας: Παγκόσμια και τοπική πολιτιστική κληρονομιά.
Τίτλος εργαστηρίων : «Περιβαλλοντική Μετανάστευση και περιβαλλοντικοί μετανάστες: Αίτια, πρόληψη, αντιμετώπιση».
3η Θεματική Ενότητα (ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ & ΕΝΕΡΓΩ – Κοινωνική συναίσθηση & ευθύνη).
με έναρξη την 1ο δεκαήμερο Φεβρουαρίου μέχρι τέλος Μαρτίου- αρχές 1ου δεκαήμερου Απριλίου (7 εργαστήρια) με περιεχόμενο θεματολογίας ως εξής:
Α΄ τάξη
Θεματολογία: Ανθρώπινα Δικαιώματα
Τίτλος: «Τα δικαιώματα των παιδιών»
Β΄ τάξη
Θεματολογία: Εθελοντισμός
Τίτλος προγράμματος: «Φροντίζω το παρκάκι του σχολείου».
Γ΄ Τάξη
Υποθεματική: Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, διαφορετικότητα
Τίτλος : «Όλοι μαζί στη σχολική ζωή».
Δ΄ Τάξη
Υποθεματική: Ανθρώπινα δικαιώματα
Τίτλος :«Έχω κι εγώ δικαιώματα, είμαι παιδί».
Ε΄ Τάξη
Υποθεματική: Εθελοντισμός- Διαμεσολάβηση
Τίτλος: «Βλέπω τον κόσμο μέσα από τα μάτια του άλλου».
ΣΤ΄ Τάξη
Υποθεματική: Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, διαφορετικότητα
Τίτλος : «Ο σχολικός εκφοβισμός χτυπά την πόρτα του σχολείου».
4η Θεματική Ενότητα: (ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ – ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ – Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία)
με έναρξη το 1ο δεκαήμερο Απριλίου μέχρι τέλος Μαΐου- αρχές 1ου δεκαήμερου Ιουνίου (7 εργαστήρια) με περιεχόμενο θεματολογίας ως εξής:
Α΄ Τάξη
Θεματολογία: STEM-Εκπαιδευτική ρομποτική
Τίτλος: «Εκπαιδευτική Ρομποτική μέσα από τον κύκλο του νερού»
Β΄ Τάξη
Θεματολογία: Επιχειρηματικότητα- Αγωγή Σταδιοδρομίας- Γνωριμία με επαγγέλματα (Οικονομικός γραμματισμός)
Τίτλος προγράμματος: «Στην τσέπη χαρτζιλίκι».
Γ΄ Τάξη
Υποθεματική: Επιχειρηματικότητα- Αγωγή Σταδιοδρομίας- Γνωριμία με επαγγέλματα
Τίτλος : «Στην τσέπη… χαρτζιλίκι».
Δ΄ Τάξη
Υποθεματική: STEM/ Εκπαιδευτική Ρομποτική
Τίτλος : «Ψηφιακή παιδεία: Δημιουργικό και ασφαλές δίκτυο».
Ε΄ Τάξη
Υποθεματική: STEM/ Εκπαιδευτική Ρομποτική
Τίτλος: «Δημιουργούμε ένα ρομπότ».
ΣΤ΄ Τάξη
Υποθεματικός άξονας: Αγωγή σταδιοδρομίας- Γνωριμία με τα επαγγέλματα.
Τίτλος εργαστηρίων :«Καταναλώνω…»