Εργαστήρια Δεξιοτήτων σχολικού έτους 2023-2024
Θεματικές Ενότητες που θα υλοποιηθούν από τις τάξεις του σχολείου μας:
1η Θεματική Ενότητα (ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ – ΕΥ ΖΗΝ) με έναρξη το 1ο δεκαήμερο Οκτωβρίου μέχρι τέλος Νοεμβρίου – αρχές 1ου δεκαήμερου Δεκεμβρίου (7 εργαστήρια) με περιεχόμενο θεματολογίας ως εξής:
Α΄ Τάξη
Θεματολογία: Οδική Ασφάλεια
Τίτλος προγράμματος: «Οδική ασφάλεια παντού και πάντα».
Β΄ Τάξη
Θεματολογία: Ψυχική Υγεία
Τίτλος προγράμματος: «Το τραγούδι της χαράς».
Γ΄ Τάξη
Υποθεματικός άξονας: Γνωρίζω το σώμα μου – Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση
ΤΙΤΛΟΣ: «Αγαπώ και φροντίζω το σώμα – Μου ανήκει και το προστατεύω».
Δ΄ Τάξη
Υποθεματικός άξονας: Υγεία: Διατροφή, Αυτομέριμνα, Οδική Ασφάλεια
Τίτλος :«Πράσινες τηγανητές ντομάτες και άλλα φρούτα»
Ε΄ Τάξη
Υποθεματική: Ψυχική και Συναισθηματική Υγεία
Τίτλος: Μαθαίνοντας τη θετική πλευρά της ζωής.
ΣΤ΄ Τάξη
Υποθεματικός άξονας: Γνωρίζω το σώμα μου -Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση
Τίτλος εργαστηρίων: «Το σώμα μου: ένα θαύμα που αγαπώ, φροντίζω και προστατεύω».
2η Θεματική Ενότητα (ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ) με έναρξη την 10 δεκαήμερο Δεκεμβρίου μέχρι τέλος Ιανουαρίου – αρχές 1ου δεκαήμερου Φεβρουαρίου (7 εργαστήρια) με περιεχόμενο θεματολογίας ως εξής:
Α΄ Τάξη
Υποθεματική: Οικολογία- Παγκόσμια και τοπική κληρονομιά
Τίτλος: «Νιρέττα η Καρέττα».
Β΄ Τάξη
Θεματολογία: Κλιματική αλλαγή- Φυσικές καταστροφές- Πολιτική προστασία
Τίτλος προγράμματος: «Σεισμός- Και τώρα τι κάνω;»
Γ΄ Τάξη
Υποθεματική: Παγκόσμια και τοπική πολιτιστική κληρονομιά
Τίτλος : «Με τα ζώα έτσι κι αλλιώς… Ζωοφιλία και δικαιώματα των ζώων».
Δ΄ Τάξη
Υποθεματική: Οικολογική συνείδηση-Παγκόσμια και Τοπική φυσική κληρονομιά
Τίτλος : «Φυσικός πολυ-οδηγός του τόπου μας»
Ε΄ τάξης
Υποθεματική: Κλιματική αλλαγή, Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία.
Τίτλος: Αλλάζουμε εμείς όχι το κλίμα.
ΣΤ΄ Τάξη
Υποθεματικός άξονας: άξονας: Παγκόσμια και τοπική πολιτιστική κληρονομιά.
Τίτλος εργαστηρίων : «Μαθητές ξεναγοί, δημοσιογράφοι… Ανάδειξη Τοπικής Πολιτιστικής Κληρονομιάς»
3η Θεματική Ενότητα (ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ & ΕΝΕΡΓΩ – Κοινωνική συναίσθηση & ευθύνη).
με έναρξη την 1ο δεκαήμερο Φεβρουαρίου μέχρι τέλος Μαρτίου- αρχές 1ου δεκαήμερου Απριλίου (7 εργαστήρια) με περιεχόμενο θεματολογίας ως εξής:
Α΄ τάξη
Θεματολογία: Ανθρώπινα Δικαιώματα
Τίτλος: «Τα δικαιώματα των παιδιών»
Β΄ τάξη
Θεματολογία: Εθελοντισμός
Τίτλος προγράμματος: «Φροντίζω το παρκάκι του σχολείου».
Γ΄ Τάξη
Υποθεματική: Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, διαφορετικότητα
Τίτλος : «Εγώ είμαι εγώ, εσύ είσαι εσύ, κι οι δυο μας ίσοι και διαφορετικοί».
Δ΄ Τάξη
Υποθεματική: Ανθρώπινα δικαιώματα
Τίτλος :«Δυναμώνω τη φωνή μου, δυναμώνεις τη φωνή σου:
Δικαίωμα στην ελευθερία έκφρασης».
Ε΄ Τάξη
Υποθεματική: Εθελοντισμός- Διαμεσολάβηση
Τίτλος: «Μέσα από τα μάτια του άλλου……».
ΣΤ΄ Τάξη
Υποθεματική: Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, διαφορετικότητα
Τίτλος : «Πέρα από το ροζ και το γαλάζιο».
4η Θεματική Ενότητα: (ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ – ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ – Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία)
με έναρξη το 1ο δεκαήμερο Απριλίου μέχρι τέλος Μαΐου- αρχές 1ου δεκαήμερου Ιουνίου (7 εργαστήρια) με περιεχόμενο θεματολογίας ως εξής:
Α΄ Τάξη
Θεματολογία: STEM-Εκπαιδευτική ρομποτική
Τίτλος: «Εκπαιδευτική Ρομποτική μέσα από τον κύκλο του νερού»
Β΄ Τάξη
Θεματολογία: Επιχειρηματικότητα- Αγωγή Σταδιοδρομίας- Γνωριμία με επαγγέλματα (Οικονομικός γραμματισμός)
Τίτλος προγράμματος: «Στην τσέπη χαρτζιλίκι».
Γ΄ Τάξη
Υποθεματική: Επιχειρηματικότητα- Αγωγή Σταδιοδρομίας- Γνωριμία με επαγγέλματα
Τίτλος : «Στην τσέπη… χαρτζιλίκι/ δεν στερούμαι, ούτε σπαταλώ».
Δ΄ Τάξη
Υποθεματική: STEM/ Εκπαιδευτική Ρομποτική
Τίτλος : «Γίνομαι δημιουργός της αυλής του σχολείου μου!»
Ε΄ Τάξη
Υποθεματική: STEM/ Εκπαιδευτική Ρομποτική
Τίτλος: «Οι εποχές του έτους και το κλίμα».
ΣΤ΄ Τάξη
Υποθεματικός άξονας: Αγωγή σταδιοδρομίας- Γνωριμία με τα επαγγέλματα.
Τίτλος εργαστηρίων :«Η ύφανση της προσωπικής ταυτότητας, η επιλογή του επαγγέλματός μου»