Σχέδιο Δράσης Σχολικής Μονάδας

Εργαστήρια Δεξιοτήτων σχολικού έτους  2023-2024

Θεματικές Ενότητες που θα υλοποιηθούν από τις τάξεις του σχολείου μας:

1η  Θεματική Ενότητα (ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ – ΕΥ ΖΗΝ) με έναρξη το 1ο δεκαήμερο Οκτωβρίου μέχρι τέλος Νοεμβρίου – αρχές 1ου δεκαήμερου Δεκεμβρίου (7 εργαστήρια) με περιεχόμενο θεματολογίας ως εξής:

Α΄ Τάξη

Θεματολογία: Οδική Ασφάλεια

Τίτλος προγράμματος: «Οδική ασφάλεια παντού και πάντα».

Β΄ Τάξη

Θεματολογία: Ψυχική Υγεία

Τίτλος προγράμματος: «Το τραγούδι της χαράς».

Γ΄ Τάξη

Υποθεματικός άξονας: Γνωρίζω το σώμα μου – Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση

ΤΙΤΛΟΣ: «Αγαπώ και φροντίζω το σώμα – Μου ανήκει και το προστατεύω».

Δ΄ Τάξη

Υποθεματικός άξονας: Υγεία: Διατροφή, Αυτομέριμνα, Οδική Ασφάλεια

Τίτλος :«Πράσινες τηγανητές ντομάτες και άλλα φρούτα»

Ε΄ Τάξη

Υποθεματική: Ψυχική και Συναισθηματική Υγεία

Τίτλος:  Μαθαίνοντας τη θετική πλευρά της ζωής.

ΣΤ΄ Τάξη

Υποθεματικός άξονας: Γνωρίζω το σώμα μου -Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση

Τίτλος εργαστηρίων: «Το σώμα μου: ένα θαύμα που αγαπώ, φροντίζω και προστατεύω».

 

2η  Θεματική Ενότητα (ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ) με έναρξη την 10 δεκαήμερο Δεκεμβρίου μέχρι τέλος Ιανουαρίου – αρχές 1ου δεκαήμερου Φεβρουαρίου (7 εργαστήρια) με περιεχόμενο θεματολογίας ως εξής:

Α΄ Τάξη

Υποθεματική: Οικολογία- Παγκόσμια και τοπική κληρονομιά

Τίτλος: «Νιρέττα η Καρέττα».

Β΄ Τάξη

Θεματολογία: Κλιματική αλλαγή- Φυσικές καταστροφές- Πολιτική προστασία

Τίτλος προγράμματος: «Σεισμός- Και τώρα τι κάνω;»

Γ΄ Τάξη

Υποθεματική:  Παγκόσμια και τοπική πολιτιστική κληρονομιά

Τίτλος : «Με τα ζώα έτσι κι αλλιώς… Ζωοφιλία και δικαιώματα των ζώων».

Δ΄ Τάξη

Υποθεματική:  Οικολογική συνείδηση-Παγκόσμια και Τοπική φυσική κληρονομιά

Τίτλος : «Φυσικός πολυ-οδηγός του τόπου μας»

Ε΄ τάξης

Υποθεματική: Κλιματική αλλαγή, Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία.

Τίτλος: Αλλάζουμε εμείς όχι το κλίμα.

ΣΤ΄ Τάξη

Υποθεματικός άξονας: άξονας: Παγκόσμια και τοπική πολιτιστική κληρονομιά.

Τίτλος εργαστηρίων : «Μαθητές ξεναγοί, δημοσιογράφοι… Ανάδειξη Τοπικής Πολιτιστικής Κληρονομιάς»

 

3η Θεματική Ενότητα (ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ & ΕΝΕΡΓΩ – Κοινωνική συναίσθηση & ευθύνη).

με έναρξη την 1ο δεκαήμερο Φεβρουαρίου μέχρι τέλος Μαρτίου- αρχές 1ου δεκαήμερου Απριλίου (7 εργαστήρια) με περιεχόμενο θεματολογίας ως εξής:

Α΄ τάξη

Θεματολογία: Ανθρώπινα Δικαιώματα

Τίτλος: «Τα δικαιώματα των παιδιών»

Β΄ τάξη

Θεματολογία: Εθελοντισμός

Τίτλος προγράμματος: «Φροντίζω το παρκάκι του σχολείου».

Γ΄ Τάξη

Υποθεματική:  Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, διαφορετικότητα

Τίτλος : «Εγώ είμαι εγώ, εσύ είσαι εσύ, κι οι δυο μας ίσοι και διαφορετικοί».

Δ΄ Τάξη

Υποθεματική:  Ανθρώπινα δικαιώματα

Τίτλος :«Δυναμώνω τη φωνή μου, δυναμώνεις τη φωνή σου:

Δικαίωμα στην ελευθερία έκφρασης».

Ε΄ Τάξη

Υποθεματική: Εθελοντισμός- Διαμεσολάβηση

Τίτλος: «Μέσα από τα μάτια του άλλου……».

ΣΤ΄ Τάξη

Υποθεματική:  Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, διαφορετικότητα

Τίτλος : «Πέρα από το ροζ και το γαλάζιο».

 

4η Θεματική Ενότητα: (ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ – ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ – Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία)

με έναρξη το 1ο δεκαήμερο Απριλίου μέχρι τέλος Μαΐου- αρχές 1ου δεκαήμερου Ιουνίου (7 εργαστήρια) με περιεχόμενο θεματολογίας ως εξής:

Α΄ Τάξη

Θεματολογία: STEM-Εκπαιδευτική ρομποτική

Τίτλος: «Εκπαιδευτική Ρομποτική μέσα από τον κύκλο του νερού»

Β΄ Τάξη

Θεματολογία: Επιχειρηματικότητα- Αγωγή Σταδιοδρομίας- Γνωριμία με επαγγέλματα (Οικονομικός γραμματισμός)

Τίτλος προγράμματος: «Στην τσέπη χαρτζιλίκι».

Γ΄ Τάξη

Υποθεματική:  Επιχειρηματικότητα- Αγωγή Σταδιοδρομίας- Γνωριμία με επαγγέλματα

Τίτλος : «Στην τσέπη… χαρτζιλίκι/ δεν στερούμαι, ούτε σπαταλώ».

Δ΄ Τάξη

Υποθεματική:  STEM/ Εκπαιδευτική Ρομποτική

Τίτλος : «Γίνομαι δημιουργός της αυλής του σχολείου μου!»

Ε΄ Τάξη

Υποθεματική: STEM/ Εκπαιδευτική Ρομποτική

Τίτλος: «Οι εποχές του έτους και το κλίμα».

ΣΤ΄ Τάξη

Υποθεματικός άξονας: Αγωγή σταδιοδρομίας- Γνωριμία με τα επαγγέλματα.

Τίτλος εργαστηρίων :«Η ύφανση της προσωπικής ταυτότητας, η επιλογή του επαγγέλματός μου»