Σχέδιο Δράσης Σχολικής Μονάδας

Εργαστήρια Δεξιοτήτων σχ. Ετ. 2024-2025

Οι Θεματικές Ενότητες θα είναι οι παρακάτω και θα υλοποιηθούν ως εξής:

1η  Θεματική Ενότητα (ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ – ΕΥ ΖΗΝ) με έναρξη το 1ο δεκαήμερο Οκτωβρίου μέχρι τέλος Νοεμβρίου – αρχές 1ου δεκαήμερου Δεκεμβρίου (7 εργαστήρια) με περιεχόμενο θεματολογίας ως εξής:

Α΄ Τάξη

Θεματολογία: Οδική Ασφάλεια

Τίτλος προγράμματος: «Οδική ασφάλεια παντού και πάντα».

Β΄ Τάξη

Θεματολογία: Ψυχική Υγεία

Τίτλος προγράμματος: «Το τραγούδι της χαράς».

Γ΄ Τάξη

Υποθεματικός άξονας: Γνωρίζω το σώμα μου – Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση

ΤΙΤΛΟΣ: «Κόκκινα παπούτσια».

Δ΄ Τάξη

Υποθεματικός άξονας: Υγεία: Διατροφή, Αυτομέριμνα, Οδική Ασφάλεια

Τίτλος :«Του δρόμου το ασφαλές».

Ε΄ Τάξη

Υποθεματική: Ψυχική και Συναισθηματική Υγεία

Τίτλος: «Τα γράμματα του Σεβασμού».

ΣΤ΄ Τάξη

Υποθεματικός άξονας: Γνωρίζω το σώμα μου -Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση

Τίτλος εργαστηρίων: «Το σώμα μου είναι δικό μου! Το αγαπώ και το σέβομαι».

 

2η  Θεματική Ενότητα (ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ) με έναρξη την 10 δεκαήμερο Δεκεμβρίου μέχρι τέλος Ιανουαρίου – αρχές 1ου δεκαήμερου Φεβρουαρίου (7 εργαστήρια) με περιεχόμενο θεματολογίας ως εξής:

Α΄ Τάξη

Υποθεματική: Οικολογία- Παγκόσμια και τοπική κληρονομιά

Τίτλος: «Νιρέττα η Καρέττα».

Β΄ Τάξη

Θεματολογία: Κλιματική αλλαγή- Φυσικές καταστροφές- Πολιτική προστασία

Τίτλος προγράμματος: «Σεισμός- Και τώρα τι κάνω;»

Γ΄ Τάξη

Υποθεματική:  Παγκόσμια και τοπική πολιτιστική κληρονομιά

Τίτλος : «Για το δάσος, μαθαίνω, δρω και δημιουργώ».

Δ΄ Τάξη

Υποθεματική:  Οικολογική συνείδηση-Παγκόσμια και Τοπική φυσική κληρονομιά

Τίτλος : «Για το δάσος, μαθαίνω, δρω και δημιουργώ»

Ε΄ τάξης

Υποθεματική: Κλιματική αλλαγή, Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία.

Τίτλος: «Αναλαμβάνουμε δράση για το κλίμα που αλλάζει».

ΣΤ΄ Τάξη

Υποθεματικός άξονας: άξονας: Παγκόσμια και τοπική πολιτιστική κληρονομιά.

Τίτλος εργαστηρίων : «Περιβαλλοντική Μετανάστευση και περιβαλλοντικοί μετανάστες: Αίτια, πρόληψη, αντιμετώπιση».

 

3η Θεματική Ενότητα (ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ & ΕΝΕΡΓΩ – Κοινωνική συναίσθηση & ευθύνη).

με έναρξη την 1ο δεκαήμερο Φεβρουαρίου μέχρι τέλος Μαρτίου- αρχές 1ου δεκαήμερου Απριλίου (7 εργαστήρια) με περιεχόμενο θεματολογίας ως εξής:

Α΄ τάξη

Θεματολογία: Ανθρώπινα Δικαιώματα

Τίτλος: «Τα δικαιώματα των παιδιών»

Β΄ τάξη

Θεματολογία: Εθελοντισμός

Τίτλος προγράμματος: «Φροντίζω το παρκάκι του σχολείου».

Γ΄ Τάξη

Υποθεματική:  Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, διαφορετικότητα

Τίτλος : «Όλοι μαζί στη σχολική ζωή».

Δ΄ Τάξη

Υποθεματική:  Ανθρώπινα δικαιώματα

Τίτλος :«Έχω κι εγώ δικαιώματα, είμαι παιδί».

Ε΄ Τάξη

Υποθεματική: Εθελοντισμός- Διαμεσολάβηση

Τίτλος: «Βλέπω τον κόσμο μέσα από τα μάτια του άλλου».

ΣΤ΄ Τάξη

Υποθεματική:  Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, διαφορετικότητα

Τίτλος : «Ο σχολικός εκφοβισμός χτυπά την πόρτα του σχολείου».

4η Θεματική Ενότητα: (ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ – ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ – Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία)

με έναρξη το 1ο δεκαήμερο Απριλίου μέχρι τέλος Μαΐου- αρχές 1ου δεκαήμερου Ιουνίου (7 εργαστήρια) με περιεχόμενο θεματολογίας ως εξής:

Α΄ Τάξη

Θεματολογία: STEM-Εκπαιδευτική ρομποτική

Τίτλος: «Εκπαιδευτική Ρομποτική μέσα από τον κύκλο του νερού»

Β΄ Τάξη

Θεματολογία: Επιχειρηματικότητα- Αγωγή Σταδιοδρομίας- Γνωριμία με επαγγέλματα (Οικονομικός γραμματισμός)

Τίτλος προγράμματος: «Στην τσέπη χαρτζιλίκι».

Γ΄ Τάξη

Υποθεματική:  Επιχειρηματικότητα- Αγωγή Σταδιοδρομίας- Γνωριμία με επαγγέλματα

Τίτλος : «Στην τσέπη… χαρτζιλίκι».

Δ΄ Τάξη

Υποθεματική:  STEM/ Εκπαιδευτική Ρομποτική

Τίτλος : «Ψηφιακή παιδεία: Δημιουργικό και ασφαλές δίκτυο».

Ε΄ Τάξη

Υποθεματική: STEM/ Εκπαιδευτική Ρομποτική

Τίτλος: «Δημιουργούμε ένα ρομπότ».

ΣΤ΄ Τάξη

Υποθεματικός άξονας: Αγωγή σταδιοδρομίας- Γνωριμία με τα επαγγέλματα.

Τίτλος εργαστηρίων :«Καταναλώνω…»